
Ką suteikiame?
Pagalba registruojant įvykį – padedame užpildyti visus reikiamus dokumentus, pateikti informaciją draudimo bendrovei ir inicijuoti žalos atlyginimo procesą.
Žalos vertinimas – atliekame apžiūrą, parengiame nuotraukas ir sąmatas, kurių reikalauja draudimo bendrovės.
Bendravimas su draudimo bendrove – visą komunikaciją perimame mes: deriname remonto darbus, teikiame papildomą informaciją ir rūpinamės, kad procesas vyktų sklandžiai.
Remontas vienoje vietoje – atliksime visus reikalingus darbus: kėbulų tiesinimą, dažymą, detalių keitimą ir kitus remonto procesus pagal draudimo sąlygas.
Automobilio pervežimą nuo įvykio vietos iki mūsų serviso.
Kodėl verta rinktis mus?
Dirbame su visomis draudimo bendrovėmis
Aiški ir patogi paslaugų eiga
Greitas dokumentų tvarkymas
Patikimas ir kokybiškas remontas
Jokių papildomų rūpesčių – viskuo pasirūpiname mes
Viskas ką reikia žinoti apie draudiminio įvykio žalos kompensaciją
Patekote į eismo įvykį ar pastebėjote apgadinimą stovėjimo aikštelėje? Mūsų komanda pasirūpins viskuo – nuo žalos įvertinimo iki atsiėmimo po remonto.
Kaip įprastai vyksta draudiminio įvykio administravimo procesas?
1. Įvykio fiksavimas
Įvykus eismo įvykiui ar pastebėjus žalą:
Užfiksuojami įvykio duomenys, padaromos nuotraukos.
Jeigu neaiškus eismo įvykio kaltininkas, arba jeigu kita šalis nesutinka prisiimti kaltę - kviečiama policija.
Surenkama informacija apie kitus dalyvius.
2. Įvykio registracija draudimo bendrovėje
Kitas žingsnis – pranešti apie įvykį savo draudimo bendrovei. Tai galima padaryti internetu, telefonu ar draudimo bendrovės programėlėje.
Užregistravus įvykį suteikiamas žalos numeris, pagal kurį vėliau vykdomas visas procesas.
3. Žalos vertinimas
Draudimo bendrovei užregistravus žalą, kreipkitės į mus dėl transporto priemonės apžiūros.
Nuotraukų ir žalos ataskaitos parengimas
Remonto sąmatos sudarymas
Šiuos dokumentus draudimo bendrovei pateikia servisas.
4. Draudimo bendrovės sprendimas
Gavusi visą reikalingą informaciją draudimo bendrovė:
Vertina remonto apimtį
Patvirtinus žalos kompensavimą, galima pradėti remonto darbus.
5. Automobilio remontas
Autoservisas užsako reikalingas dalis, atlieka visus kėbulo, dažymo, bei kitus darbus.
Pagal draudimo sutartį, draudimo bendrovė gali suteikti pakaitinį automobilį.
6. Automobilio atsiėmimas
Klientui pranešama, kad automobilis paruoštas atsiėmimui.
Apmokėjimą dažniausiai draudimo bendrovei pateikia servisas, tad klientui gali tekti sumokėti tik frančizę (jei ji taikoma).


Darbo valandos:
I (Pirmadienis): 9:00 – 18:00
II (Antradienis): 9:00 – 18:00
III (Trečiadienis): 9:00 – 18:00
IV (Ketvirtadienis): 9:00 – 18:00
V (Penktadienis): 9:00 – 18:00
VI (Šeštadienis): Nedirbame
VII (Sekmadienis): Nedirbame
Įm. rekvizitai:
įm. kodas: 307196736
PMV mok. kodas: LT100018548310
Banko rekvizitai:
"Swedbank" AB
BK: 73000 SWIFT: HABALT22XXX
A/S: LT297300010195171294
